Micii Muppets
Micii Muppets sunt aici pentru a face visele să devină realitate! Alăturați-vă lui Kermit, Piggy, Fozzie, Animal, Gonzo și Summer în timp ce își folosesc imaginația pentru tot felul de aventuri la locul de joacă!