Legile lui Milo Murphy
Milo se așteaptă mereu la neprevăzut și indiferent ce merge rău, este pregătit, înarmat cu cunoștințe, un rucsac de provizii și un optimism fără limite.
Milo Murphy este stră-stră-strănepotul originalului Murphy care a emis „Legea lui Murphy”. Milo se așteaptă mereu la neprevăzut. Indiferent ce merge rău, Milo este pregătit, înarmat cu cunoștințe, un rucsac de provizii și un optimism fără limite, care poate transforma orice catastrofă într-o aventură.