Cea mai primejdioasă fiară
„The Most Dangerous Animal of All” este o serie de documentare formată din patru părți, care descriu eforturile unui bărbat de a-și găsi tatăl care l-a abandonat, însă descoperirea pe care o face este îngrozitoare: acesta suspectează că tatăl său este criminalul „Zodiac”.