The Eyes of Tammy Faye
„The Eyes of Tammy Faye“ este o analiză detaliată a creșterii, descreșterii și reabilitării tele-evanghelistei Tammy Faye Bakker. În anii 1970 și ‘80, Tammy Faye și Jim Bakker au construit o rețea de televiziune religioasă înfloritoare și un parc tematic - până când concurența, erorile financiare și scandalurile le-au năruit imperiul.
„The Eyes of Tammy Faye“ este o analiză detaliată a creșterii, descreșterii și reabilitării tele-evanghelistei Tammy Faye Bakker. În anii 1970 și ‘80, Tammy Faye și Jim Bakker au depășit condițiile de început paupere și au creat cea mai mare rețea de televiziune religioasă din lume și un parc tematic. La început au fost adorați pentru mesajele de iubire, toleranță și prosperitate. În tot acest timp, Tammy Faye era legendară pentru genele ei imposibil de șters, muzica ei deosebită și dorința ei de a îmbrățișa oameni din toate categoriile sociale. Însă nu a durat mult până când erorile financiare, rivalii intriganți și scandalurile să le năruie imperiul. Regizat de către Michael Showalter și având scenariul scris de către Abe Sylvia, „The Eyes of Tammy Faye“ îi are de asemenea în distribuție pe Cherry Jones și Vincent D’Onofrio.