Pixar Printre Oameni
Acest serial live action aduce în lumea reală personaje și momente emblematice din filmele Pixar. Filmat în New York și în împrejurimi, serialul surprinde și încântă oameni reali în locații reale, atunci când se așteaptă mai puțin.