Deasupra tuturor
Carl Fredrickson, un vânzător de baloane pensionar, dar încă visător, își leagă mii de baloane de casă și își ia zborul cu ea. Dar Carl nu știe că „la bord” are un musafir nepoftit, pe micul Russell.
Carl Fredrickson este un vânzător de baloane pensionar, dar pregătit de o ultimă aventură. Își leagă mii de baloane de casă și își ia zborul cu ea către tărâmul visurilor copilăriei sale. Dar nu știe că Russell, un cercetaș sfios de 8 ani, era la momentul nepotrivit în locul nepotrivit - pe veranda lui! Pe drum, cei doi tovarăși cunosc personaje pitorești precum Dug, un câine cu o zgardă specială care-i permite să vorbească, și Kevin, o pasăre nezburătoare înaltă de 4 metri. În mijlocul junglei, Carl înțelege că, uneori, cele mai mari aventuri nu sunt cele pe care ți le propui.