Rază de speranță
„Rază de speranță” spune povestea lui Miep Gies, secretara lui Otto Frank. Cu ajutorul rezistenței neerlandeze, Miep și soțul ei i-au protejat pe familia Frank și pe mulți alții de naziști în timpul celui de Al Doilea Război Mondial. Probabil știți povestea Annei Frank și a vieții ei în ascunzătoare. Aceasta e povestea celor întâmplate de cealaltă parte a bibliotecii.
Bazată pe fapte reale, „Rază de speranță” spune povestea lui Miep Gies, o tânără secretară fără griji care i-a ascuns pe Otto Frank și pe membrii familiei lui în timpul celui de-Al Doilea Război Mondial. Vreme de aproape doi ani de zile, Miep și soțul ei, Jan, au protejat familia Frank și pe alții în timp ce ea și-a văzut de slujbă, s-a ocupat de căsnicie și a avut mai multe responsabilități decât și-ar fi putut imagina cineva. Mulți știu povestea jurnalului Annei Frank și a vieții familiei ei în ascunzătoarea secretă. „Rază de speranță” ne spune povestea mai puțin cunoscută a unei secretare obișnuite care a dovedit un curaj extraordinar în timpul unuia dintre cele mai întunecate momente ale istoriei.