Hoțul de cărți
Geoffrey Rush și Emily Watson sunt protagoniștii acestui film bazat pe bestsellerul despre o fată (Sophie Nélisse) care transformă viețile celor din jurul său în Germania celui de-al Doilea Război Mondial.
Geoffrey Rush și Emily Watson sunt protagoniștii acestui film emoționant, bazat pe bestsellerul despre Liesel (Sophie Nélisse), o fată adoptată de un cuplu de germani (Rush și Watson) care ascund un evreu (Ben Schnetzer) de trupele lui Hitler. În acest film extraordinar, Liesel descoperă în scurt timp puterea cuvintelor și a imaginației, prin care poate eluda evenimentele în care sunt implicați membrii familiei ei.