She-Hulk: Avocata apărării
În „She-Hulk: Avocata apărării” de la Marvel Studios, Jennifer Walters - o avocată specializată în procese care implică supraoameni - trebuie să facă față vieții complicate de femeie singură la 30 de ani, care, întâmplător, e un Hulk verde de 2 metri cu superputeri.