Încredere
Inspirat de evenimente reale, Încredere prezintă suișurile și coborâșurile uneia dintre cele mai bogate și mai nefericite familii din America, familia Getty. Încredere explorează complexitatea inimilor oricărei familii, bogate sau sărace.
Inspirat de evenimente reale, Încredere prezintă suișurile și coborâșurile uneia dintre cele mai bogate și mai nefericite familii din America, familia Getty. Împărțit egal între istoria familiei, saga dinastică și o examinare a forței distructive a banilor, ÎNCREDERE explorează complexitatea inimilor oricărei familii, bogate sau sărace. Prezentată în mai multe sezoane și plasată în secolul al XX-lea, seria începe în 1973 cu răpirea lui John Paul Getty al III-lea (Harris Dickinson), moștenitorul averii obținute din petrol de familia Getty, de către Mafia italiană din Roma. Răpitorii săi au mizat pe o răscumpărare de mai multe milioane de dolari. La urma urmei, ce familie bogată nu ar plăti pentru întoarcerea unei persoane dragi? Bunicul lui Paul, J. Paul Getty Sr. (Donald Sutherland), un enigmatic magnat al petrolului și posibil cel mai bogat om din lume, stă izolat într-un conac în stil Tudor din mediul rural englezesc, înconjurat de un harem de amante și cu un leu animal de companie. Este foarte ocupat. Tatăl lui Paul, J. Paul Getty Jr. (Michael Esper), este confuz în Londra și refuză să răspundă la telefon. Doar mama lui Paul, Gail Getty (Hilary Swank), este lăsată să negocieze cu răpitorii din ce în ce mai disperați. Din nefericire, ea este falită. ÎNCREDERE prezintă chinurile nepotului adolescent aflat în mâinile răpitorilor care nu înțeleg de ce nimeni nu pare să-și dorească captivul înapoi.