Fosse/Verdon
Influentul coregraf Bob Fosse și aclamata dansatoare de pe Broadway Gwen Verdon încep un parteneriat personal și profesional care durează decenii și care schimbă fața divertismentului american, dar au de plătit un preț în lupta lor pentru glorie.
Cuprinzând cinci decenii, „Fosse/Verdon” explorează parteneriatul romantic și creativ singular dintre Bob Fosse și Gwen Verdon. El este un cineast vizionar și unul dintre cei mai influenți coregrafi și regizori de teatru. Ea este cea mai valoroasă dansatoare de pe Broadway din toate timpurile. Doar Bob poate crea musicalurile revoluționare care îi permit lui Gwen să-și pună în valoare strălucirea. Doar Gwen poate realiza viziunea unică din imaginația lui Bob. Împreună, ei vor schimba radical fața divertismentului american - cu un preț periculos.