What Sam Sees
Sari în apă cu scufundătoarea Sam și descoperă lumea uimitoare a animalelor subacvatice. Sam Cam îți oferă o perspectivă secretă asupra aventurilor sale oceanice, pe care le trăiește alături de experți în acvaristică, ale căror interviuri exclusive adaugă și mai multă distracție călătoriei.