Feline africane
Disneynature, studioul care v-a adus "Pământul" şi "Oceanele", vă prezintă marea aventură "Feline africane". Într-unul din cele mai sălbatice peisaje de pe Pământ, veţi urmări aventura extraordinară a două familii care se străduiesc să-şi facă un cămin în acest ţinut neîmblânzit. Imaginile uimitoare vă vor tăia răsuflarea şi vă veţi găsi faţă în faţă cu maiestuoşii regi ai savanei, martori ai iubirii, jocurilor şi tenacităţii lor. Împletind emoţia legăturilor de familie cu forţa şi măreţia sălbăticiei, acest film este o experienţă care vă va impresiona profund.