Star
Starring Queen Latifah and Benjamin Bratt and featuring a soundtrack of original music and stunning music performances, STAR is an emotional drama that follows three talented singers – desperate for a new start and with ambitions of stardom – as they navigate the cut-throat music business.
Star's life in the foster system didn't dull her dreams, but it did give her the strength to pursue them. Committed to following the path to fame in the cut-throat music industry, the singer tracks down her sister, Simone, and her best friend from Instagram, Alexandra, and the trio make their way to Atlanta. Once there, they find support in the form of mother-figure Carlotta and a down-and-out talent agent named Jahil who takes an interest in Star. As the young women chase down their dream, they find that ambition has a price and sometimes that price is too high.