The Cleveland Show
The Cleveland Show is a half-hour animated series that follows everyone’s favorite soft-spoken neighbor Cleveland Brown to his hometown in Virginia, as he settles down with his high school sweetheart, her unruly kids and his 14-year-old-son, Cleveland Jr. Once in Virginia, Cleveland is welcomed by a collection of neighbors that includes a loudmouth redneck, Lester; a hipster wanna-be, Holt; and a family of talking bears. The Cleveland Show is a spinoff of the hit TV series, Family Guy.