Searching for Soul Food
In this food and travel series, celebrity Chef Alisa Reynolds takes viewers around the world, seeking the source of the soul-deep ties between who people are — and what they eat. Along the way, Chef digs into the foundation of local foods to uncover the stories, traditions, and recipes passed through time from hand-to-hand and kitchen-to-kitchen.
In this food and travel series, celebrity Chef Alisa Reynolds takes viewers around the world, seeking the source of the soul-deep ties between who people are — and what they eat. Along the way, Chef digs into the foundation of local foods to uncover the stories, traditions, and recipes passed through time from hand-to-hand and kitchen-to-kitchen, bringing a sprinkling of her own flavor right along with her.