The Defenders
Daredevil, Jessica Jones, Luke Cage and Iron Fist join forces to save New York from the largest threat it's ever faced.
Four singular heroes. One common goal. To save New York from the largest threat it's ever faced. This is the story of solitary figures with tons of personal baggage who realize they just might be stronger together.