The Worst of Evil
In 1995, an investigation begins to dismantle the drug cartels of Korea, China, and Japan. Countryside detective Junmo goes undercover within the rising Gangnam Union, unaware of the complex relationship between his wife and the gang's boss. Their intertwined fates lead to the worst of scenarios.