Godfather of Harlem
While this story is inspired by actual events, certain characters, characterizations, incidents, locations and dialogue were fictionalized or invented for purposes of dramatization. With respect to such fictionalization or invention, any similarity to the name or to the actual character or history of any person, living or dead, or any product or entity or actual incident is entirely for dramatic purpose and not intended to reflect on an actual character, history, product or entity.