Mixed-ish
In this spinoff of the hit series black-ish, Rainbow Johnson recounts her experience growing up in a mixed-race family in the '80s, and the constant dilemmas they had to face over whether to assimilate or stay true to themselves. Bow's parents Paul and Alicia decide to move from a hippie commune to the suburbs to better provide for their family. As her parents struggle with the challenges of their new life, Bow and her siblings navigate a mainstream school in which they’re perceived as neither black nor white.