Beyond Magic with DMC
What the eyes perceive, the mind believes… Master of illusion Drummond Money-Coutts embarks on an international journey, exploring the thrilling and high stakes world of advanced card play and magic. From ESP to levitation, DMC bends audiences’ minds with captivating tricks on the streets of London, Barcelona, Mexico City, and Singapore.