Mighty Ducks
When the sinister Dragaunus takes over Puckworld, a band of hockey-loving ducks fights back. During the battle, they are caught in a dimensional portal and stranded on Earth. They form a hockey team (The Mighty Ducks) and build a secret base to protect Earth from Dragaunus and find a way home.
Puckworld is home to a race of hockey-loving humanoid ducks. When the sinister Dragaunus takes over the planet, a band of determined rebels, The Mighty Ducks, manage to chase him from the planet. During the fight, they are caught in a dimensional portal and end up stranded in Anaheim, CA. The Ducks form a hockey team and build a secret base under the Anaheim Pond so they can continue to fight Dragaunus and hopefully find a way home.