Tiny Beautiful Things
Based on Cheryl Strayed's best-selling collection, Tiny Beautiful Things is about a woman whose marriage is on its last leg; whose daughter barely talks to her; and whose writing career is non-existent. So when a friend suggests taking over an advice column, Clare thinks she’s the last person for the job...when she may be completely qualified.