X-Ray Earth
Beneath our feet, under trillions of tons of rock, lurk astonishing, deadly secrets. Earthquakes, tsunamis, volcanic eruptions are all driven by hidden forces deep inside our planet. Now, using the latest scientific data from sensors and surface scans, we can x-ray the Earth to reveal the dangers locked inside our planet. For the first time, we can create x-rays of the deep interior of our planet.