The Lion Guard
Zuka Zama! The Lion Guard has assembled and now they are ready to DEFEND! Kion the fiercest, Bunga the bravest, Fuli the fastest, Beshte the strongest, and Ono the keenest of sight have come together and must learn to fight as a team in order to guard the Pride Lands! Whether it’s predators who threaten the Circle of Life or unpredictable natural disasters that threaten their home, the Lion Guard is ready to PROTECT! Kion is leader of the Lion Guard and he is ready to unleash the Roar of the Elders!