Made in a Day
The last decade has seen a revolution in manufacturing. A just in time economy means the products we love are being made on a massive scale in record time. While lightening logistics mean global trade and distribution happens faster than ever. This is the story of how some of today’s biggest brands, from Tesla Cars to Gibson Guitars, from Tabasco Sauce to Space Rockets, are made today.