When Sharks Attack... And Why
From America’s coastline to exotic beaches around the world, shark attacks are turning dream vacations into nightmares. Many of these attacks occur suddenly, in large numbers, and in unexpected locations – puzzling locals and scientists alike. Experts investigate these mysterious incidents, to discover what's affecting nature’s most feared fish.
From America’s coastline to exotic beaches around the world, shark attacks are turning dream vacations into nightmares. Many of these attacks occur suddenly, in large numbers, and in unexpected locations – puzzling locals and scientists alike. Experts investigate these mysterious incidents, to discover what is affecting some of nature’s most feared fish.