Henry Hugglemonster
Roarsome! Welcome to the monstery town of Roarsville, where Henry Hugglemonster is always getting into roarsome adventures with his older brother Cobby, older sister Summer, and baby brother Ivor. The Hugglemonsters need to get the Huggleflower some sunlight before a big performance, Henry makes a ball of dough so big it rolls through Roarsville, and Henry and Summer get to meet Summer's favorite singer! With monster hugs and family fun, Hugglemonsters always find a way!