Star Wars Vintage: Ewoks
Journey to the Forest Moon of Endor for an out-of-this world visit with your favorite, furry Star Wars heroes – the small-but-mighty Ewoks – in their own action-packed, animated series! Join Wicket, his friends Princess Kneesaa, Teebo, & Latara, and their entire tribe, as they experience fantastical adventures in Bright Tree Village.
Journey to the Forest Moon of Endor for an out-of-this world visit with your favorite, furry Star Wars heroes – the small-but-mighty Ewoks – in their own action-packed, animated series. Enjoy all 26 episodes when you join young Wicket, his friends, future chieftess Princess Kneesaa; apprentice wizard Teebo; flashy, aspiring musician Latara; and their entire tribe, as they experience fantastical adventures in Bright Tree Village. Whether they’re encountering wondrous creatures, facing off against the treacherous, swamp-dwelling Duloks, defending their village from magic-wielding enemies or battling an Imperial attack, the Ewoks deliver thrills and fun in full “Force”!