Rosewood
DR. BEAUMONT ROSEWOOD, JR., the city’s top private pathologist. Brilliant, cool with tons of charisma, Rosewood teams up with the tough-as-nails DETECTIVE ANNALISE VILLA, to uncover clues no one else sees and help the Miami PD solve the city’s most challenging cases.