Star Wars Vintage: Droids
Years before they ever met Luke Skywalker, your favorite Star Wars droids roamed the galaxy on thrilling adventures powered by heart-stopping perils…and side-splitting fun! Join R2-D2 and C-3PO in this action-packed animated series as they explore the farthest reaches of space on their never-ending quest for a good master!
Join R2-D2 and C-3PO as they embark on thrilling adventures powered by heart-stopping perils…and side-splitting fun! Years before they ever met Luke Skywalker, your favorite Star Wars droids roamed the galaxy on their never-ending quest to find what every friendly automaton wants most – a good master! Enjoy all 13 episodes of this action-packed animated series and share the early escapades of Artoo and Threepio as they explore the farthest reaches of space while they do what they do best: get into TROUBLE…again and again!