Animals Up Close with Bertie Gregory
Bertie Gregory travels the world to show extraordinary animals' daily lives like never before. Armed with state-of-the-art tech, he and his team brave extreme conditions to reveal the challenges these animals endure. "Animals Up Close with Bertie Gregory" shows all the moments he and his team face while adapting to unpredictable wildlife in remote environments where filming rarely goes as planned.