Virgin the Series
When the popular girl at school mysteriously dies after her sweet 17 birthday party, a schoolmate enlists the help of her friends to create a documentary investigation to help her get accepted into her dream school. Their investigation reveals the truth behind the fake perfect facade her classmates put forward at school, and plunges them into the dangers of online predators on the search for young virgins.