Pretty Baby: Brooke Shields
A galvanizing look at actor, model, and icon Brooke Shields as she transforms from a sexualized young girl to a woman who discovers her power. Her story holds a mirror up to a society that reduces women and girls to objects and shows the perils, strength, and joy of what it means to gain agency and speak with an authentic voice.