A Million Little Things
A group of friends from Boston bond under unexpected circumstances. Some have achieved success, while others struggle in their careers and relationships — but all feel stuck in life. After one of them dies unexpectedly, it’s the wake-up call they need to finally start living.
They say friendship isn’t one big thing, it’s a million little things; and that’s true for a group of friends from Boston who bond under unexpected circumstances. Some have achieved success, others are struggling in their careers and relationships, but all of them feel stuck in life. After one of them dies unexpectedly, it’s just the wake-up call the others need to finally start living. Along the way, they discover that friends may be the one thing to save them from themselves.