Under the Banner of Heaven
As Detective Jeb Pyre investigates the murder of Brenda Wright Lafferty and her baby daughter in a suburb of the Salt Lake Valley, he uncovers buried truths about the origins of the LDS religion – Church of Jesus Christ of Latter-day Saints – and the violent consequences of unyielding faith.