Kiya & the Kimoja Heroes
Kiya & the Kimoja Heroes follows the high-action adventures of dance and martial arts-loving Kiya, and her best friends, Motsie and Jay. Together, with their crystal-charged powers, they are superheroes in the southern African-inspired Kimoja City, shining bright to make things right until joy and harmony are restored in their community.