Time Switch
Paz is a self-centered influencer who arrives in the town of Água-Marinha, where she clashes with a local activist and is “canceled” for offensive insults. One hundred years earlier, in 1922, Cecília is facing a forced marriage — a life she doesn't want — in Água-Marinha after her parents’ death. Mysteriously, the universe gives the two women an exit as they are swapped into each other’s bodies.
In this Brazilian series, self-centered Paz isn’t satisfied with being Brazil’s most famous influencer in 2022. She heads to the small coastal town of Água-Marinha, a place at the forefront of female empowerment, where she plans to open the “House of Paz” to train a new generation of influencers. But Água-Marinha’s local women, led by María, are opposed to Paz’s plan to take over a space that’s already used as a cultural center. After an argument between Paz and Maria is secretly recorded and goes viral, Paz is “canceled” for her offensive language. In the same town, but in 1922, a young writer is facing a difficult situation. Cecília — a writer and heiress to a wealthy family — has to move in with her godparents after her parents die in a fire. Making matters worse, she is being forced to marry her godparents’ immature son, Pedro, despite being a lesbian and not having any desire to be a lady of society or a mother. The two women, separated by a hundred years, are desperate to escape their lives in pursuit of freedom and happiness. The universe decides to help them: they mysteriously travel through time to wake up in each other’s bodies in another century. Now they face the problems and wonders of a different period, causing them to rethink female issues with respect to places they find themselves and carve out new roles in the world.