8 Simple Rules
Life in the Hennessy household is rarely simple. Raising three teenage children, running a household and balancing it with the ever-changing demands of the modern world are the constant challenges facing the Hennessy grown-ups.
Life in the Hennessy household is rarely simple. Raising three teenage children, running a household and balancing it with the ever-changing demands of the modern world are the constant challenges facing the Hennessy grown-ups. Yet through it all stands the family patriarch Paul's number one rule: "If you make my kids cry, I'll make you cry." Mother Cate is supported - to varying degrees - first by her husband Paul, and then by her retired father Jim and the questionable wisdom of sarcastic nephew C.J.