80s Top Ten
Rob Lowe takes us down memory lane with Top Ten countdowns of the most iconic moments of ‘80s pop culture.
Rob Lowe revisits the most memorable aspects of ‘80s pop culture as he counts down the Top Ten toys, commercials, gadgets, fast food, streetwear and water-cooler moments of the decade. From the launch of MTV and the Apple Macintosh, to the death of Teddy Ruxpin and Wendy’s Super Bar, 80s Top Ten relives the sights, sounds and tastes of this most iconic and impactful era.