Becoming
From Executive Producers LeBron James & Maverick Carter, Becoming chronicles the origin stories of entertainers and athletes in their own words. Each subject takes a trip down memory lane for an intimate look at the struggles and successes that led them to where they are today. Loved ones share never-before-heard stories that showcase each subject’s inspirational journey towards becoming a star.
From Executive Producers LeBron James & Maverick Carter, Becoming chronicles the inspirational life stories of world-class entertainers, musicians and athletes. Each episode follows a different celebrity back to their hometown as they revisit memorable locations that were central to their upbringing. Family members, coaches, teachers, mentors, and close friends share significant, personal memories of the subjects before they hit it big. These rarely heard stories provide an intimate look into the central moments in each star’s journey towards becoming who they are today.