Agatha All Along
The infamous Agatha Harkness finds herself powerless after a suspicious goth Teen breaks her free from a distorted spell. Her interest is piqued when he begs her to take him on the legendary Witches’ Road, a magical gauntlet of trials that, if survived, rewards witches with what they need. Together, Agatha and the Teen pull together a desperate coven, and set off down, down, down The Road...