Apollo: Back To The Moon
Follow the Apollo lunar landing program from the inside, as never shown before. While humankind has not set foot on the Moon since 1972, this series blends fiction, realistic 3D, and digitized archives in ultra-HD to retrace the highpoints and setbacks of Project Apollo, revealing the space program’s last secrets.