Search
Alone and each facing grave health concerns, Nisan and Songul find themselves pulled into a strange group of healers making intriguing promises of renewal. Immediately after their joint session, Songul collapses and then goes missing. Intent on uncovering what happened to her friend, Nisan follows the mysterious healer Tufan on an adventure into the dangerous unknown.