Ayla and The Mirrors
Ayla, a rich and spoiled girl, suffers a shock after losing her father and is left without memories. With no one to claim her, she arrives at the El Bosque shelter. There she meets Inés and The Mirrors, a dance group. She also discovers a surprising ability: hearing the feelings of others through musical visions. Her aunt Esmeralda keeps a close eye on her to make sure the girl is not a threat to her newly inherited fortune.
Ayla, a rich and spoiled girl, is orphaned after the unexpected death of her millionaire father. She suffers post-traumatic shock that leaves her without memories of her past. While the police try to find out her identity, she is sent to a shelter called El Bosque. There she meets Inés, her new roommate, and The Mirrors, a group of boys and girls from the center with a passion for dancing. With their help, Ayla finds her place and discovers a surprising ability: hearing the feelings of others through musical visions. But not everything will be so easy for Ayla. Her aunt Esmeralda keeps a close eye on her to make sure that the girl is not a threat to her newly inherited fortune.