Baymax!
Walt Disney Animation Studios’ “Baymax!” returns to the fantastical city of San Fransokyo where the affable, inflatable, inimitable healthcare companion robot, Baymax (voice of Scott Adsit), sets out to do what he does best: help others. The six-episode series of healthcare capers introduces extraordinary characters who need Baymax’s signature approach to healing in more ways than they realize.