Better Things
Better Things centers on Sam Fox (Pamela Adlon), a single, working actor with no filter raising her three daughters, Max (Mikey Madison), Frankie (Hannah Alligood) and Duke (Olivia Edward) in Los Angeles. She’s mom, dad, referee and the cops. Sam also watches out for her mother, Phil (Celia Imrie), an English expatriate, who lives across the street. Sam is flawed and fierce with her love for her daughters, and her own mother as well, sometimes heaping the love on when she feels guilty. Sam’s just trying to earn a living, navigate her daughters’ lives, have fun with a friend or two and also – just maybe – squeeze in some private time once in a while.