Between Walls
Marga and Martín meet on a dating app, unaware they are neighbors. When they find out, they decide not to pursue the romance, following the unsaid rule: "one should never date one's neighbor." The affair is over before it even begins as they decide to be just friends. But there's no smoke without fire! Over time, they will find it hard to hide their feelings behind the wall that keeps them apart.