Bob's Burgers
Bob Belcher is a third-generation restaurateur who runs Bob's Burgers with his loving wife and their three children. Bob believes his burgers speak for themselves and isn't afraid to offer a variety of off-beat creations. Bob's wife, Linda, supports his dream but is becoming sick of the slow times, as the restaurant is constantly in danger of going out of business. Despite the challenges, which includes consistent harassment from Linda's ex -- a health inspector -- Bob tries to keep the grill sizzling.