Breakthrough
Every scientific breakthrough is driven by a compelling human drama — scientists grappling with the fear of failure and the dream of success. Now, six Hollywood visionaries bring their personal touch to six stories that could change EVERYTHING. Under the helm of these directors, "Breakthrough" uncovers remarkable scientific discoveries and modern-day revolutions in brain science, longevity, water, energy, pandemics and cyborg technology.